Kontakt UNE på telefon
Telefonnummer: (+47) 21 08 50 00
- Åpningstider: Mandag til fredag kl 09.00 - 15.00. Stengt hver onsdag kl 10.30 - 11.30.
Vi svarer på spørsmål om status i egen sak. For eksempel oppholdsstatusen din eller om vi har mottatt dokumentene du har sendt inn.
Har du spørsmål om en sak, ha klart saksnummeret (DUF-nummeret) eller personnummer før du ringer.
På denne siden finner du forventet ventetid for sakene i UNE.
Slik sender du inn opplysninger til oss
Hvis du har ny informasjon i saken din, er det viktig at du sender det til oss.
Sende opplysninger elektronisk
Vi oppfordrer deg til å bruke vår elektroniske skjemaløsning. Det er den raskeste og sikreste kanalen. All informasjonen du sender oss blir kryptert. Du må ikke ha et norsk personnummer for å bruke løsningen.
Sende opplysninger med post
Du kan også sende oss brev i posten.
- Åpne og fyll ut skjema
- Skriv ut
- Send til vår postadresse:
Utlendingsnemnda
Postboks 2108 Vika
0125 Oslo
Er du advokat?
Vi ber om at alle advokater bruker e-dialog for å sende inn opplysninger til UNE.
For ordinær post bruk følgende adresse:
Utlendingsnemnda
Postboks 2108 Vika
0125 Oslo
Innkallingskontoret svarer berre på spørsmål om innkallingar til nemndmøtet.
Telefon: 906 37 951
E-post: mail_inka@une.no
Har du spørsmål rundt reise og overnatting, bruk e-postadressen supportoko@une.no.
Dersom du har andre spørsmål, må du ta kontakt med svartenesta vår på telefon:(+47) 21 08 50 00. På denne sida finn du meir informasjon om korleis du kan kontakta UNE.
UNEs leverandører skal sende faktura elektronisk på EHF-format til: org.nr 982019095.
Fakturaer som ikke kan sendes elektronisk, kan sendes til:
Utlendingsnemnda
Fakturamottak DFØ
Postboks 4746
7468 Trondheim
Gateadresse: 6. etasje i Stenersgaten 1 B/C, samme bygg som Oslo City